Algemeen feedback topic

Heb je tips om de site beter te maken, of juist kritiek op een teamlid? Hier kan je je hart luchten.
kalerolf

Re: Algemeen feedback topic

Berichtdoor kalerolf » 24 Mei 2017, 07:31

Tuurlijk werken al die toets aan slagen en wisselen van tabbladen ook.. Maar zou het niet gewoon fijner zijn als het gewoon werkt zoals het moet.. iets posten.. klik .klaar. zonder een foutmelding achter af.

En niet iets posten.. klik ........................................................ klaar. (3 min of langer) en dan nog een foutmelding achteraf terwijl je allang weer aan een volgend bericht bezig ben.
:ugeek: Pura Vida :ugeek:
Tondenti est odio et amoris,

Snuff

Berichtdoor Snuff » 24 Mei 2017, 07:59

Geheel mee eens maar blijkbaar kan het niet verholpen worden wat natuurlijk een hele hoop mensen ervan weerhouden zal om hier berichten te plaatsen of te antwoorden op die van anderen :-(
"Being weird is a wonderful thing"

Scheerlinks

marzman
Site Admin

Berichtdoor marzman » 24 Mei 2017, 20:59

Het staat op een virtuele server en die zal het soms te druk hebben met andere klanten die er gebruik van maken, een aparte niet gedeelde server zou te duur zijn. Emiel heeft er in het verleden al een hoop tijd in gestoken en ook het hele forum al een keer verhuisd naar een andere hostingpartij. Het lezen van het forum is een stuk sneller geworden, het posten duurt meestal een paar seconden (dat is niet echt snel) en soms langer en soms levert het tijdelijke foutmeldingen op.

Zelf open ik inderdaad ook een ander tabblad (met de meeste muizen kun je met het scrolwieltje op een link klikken en dan opent die in een ander tabblad), dan kun je gewoon verder surfen en lezen als de post er lang over doet. Niet ideaal verder nee, maar het is een workaround.
☻/
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Harkos

Berichtdoor Harkos » 24 Mei 2017, 21:04

marzman schreef:Het staat op een virtuele server en die zal het soms te druk hebben met andere klanten die er gebruik van maken, een aparte niet gedeelde server zou te duur zijn. Emiel heeft er in het verleden al een hoop tijd in gestoken en ook het hele forum al een keer verhuisd naar een andere hostingpartij. Het lezen van het forum is een stuk sneller geworden, het posten duurt meestal een paar seconden (dat is niet echt snel) en soms langer en soms levert het tijdelijke foutmeldingen op.

Zelf open ik inderdaad ook een ander tabblad (met de meeste muizen kun je met het scrolwieltje op een link klikken en dan opent die in een ander tabblad), dan kun je gewoon verder surfen en lezen als de post er lang over doet. Niet ideaal verder nee, maar het is een workaround.

Raar toch? Zouden al die klanten dan hetzelfde probleem hebben. Dan waren ze allang weg denk ik.
Volgens mij, maar vergeef me mijn onwetendheid, is het een oplosbaar probleem, want ik tref het alleen hier aan. Zowel voor als na de verhuizing.
Laat je gaan, als je de verleiding niet kunt weerstaan.....
Of neem een vers mesje. Blog Reizen

kalerolf

Berichtdoor kalerolf » 24 Mei 2017, 21:51

Mee eens..

Tony

Berichtdoor Tony » 25 Mei 2017, 10:50

Hier alleen Tapatalk in gebruik op een ipad, mijn Windows machine is inmiddels verdwenen. Ook hier allerlei problemen met posten, vooral dubbele berichten en elke keer het refreshen van de draadjes die ik open. Ik ben er inmiddels gewend aan geraakt maar voor nieuwe leden is het mogelijk een drempel om het forum te blijven bezoeken.

efsk

Berichtdoor efsk » 11 Jun 2017, 20:50

We waren effe een kwartiertje uit de lucht met sqlerror en unavailable en file not found.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety. --Benjamin Franklin
https://teken.sleepwet.nl/
Yeah.

efsk

Berichtdoor efsk » 15 Jun 2017, 17:47

het show je aankopen topic doet vijfhonderden. De rest gaat wel goed.
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety deserve neither liberty nor safety. --Benjamin Franklin
Yeah.

PI56

Berichtdoor PI56 » 15 Jun 2017, 18:28

Ik kijk over het algemeen 1 tot 2 keer per dag op het forum op mijn laptop (windows 10 en firefox) Klik linksboven op "snelle links" en dan ongelezen berichten. Dan komen alleen de draadjes met ongelezen berichten naar voren. Een tijdje geleden bleef daar zo ineens een SOTD voortdurend in beeld ook al is er al tijden niets meer aangevuld. Vorige week bleef ook zomaar het draadje over zakmessen staan. Dus onderaan de lijst ongelezen berichten blijven nu twee draadjes staan. Heeft iemand daar een verklaring voor? Of nog liever, een oplossing zodat ze weer verdwijnen?
Pieter

De vreugde van de laagste prijs duurt maar even. De ergernis van de laagste kwaliteit is blijvend.

ChrisVanMeer
Site Admin

Berichtdoor ChrisVanMeer » 15 Jun 2017, 18:30

Volgens mij heeft dat iets met lokale cache te maken, wat even niet goed gaat.
Je zou dan - als lapmiddel - bovenin het hoofdscherm op het linkje met "Markeer forums als gelezen" kunnen klikken.
The Shaving Dutchman
Chris ~ Marum ~ Groningen

efsk

Berichtdoor efsk » 15 Jun 2017, 18:31

Dat gebeurt ook soms. Ga naar het bovenliggende onderwerp, dus voor zakmessen naar overige discussies, en klik daar op markeer onderwerpen als gelezen.
Yeah.

Harkos

Berichtdoor Harkos » 15 Jun 2017, 18:31

PI56 schreef:Ik kijk over het algemeen 1 tot 2 keer per dag op het forum op mijn laptop (windows 10 en firefox) Klik linksboven op "snelle links" en dan ongelezen berichten. Dan komen alleen de draadjes met ongelezen berichten naar voren. Een tijdje geleden bleef daar zo ineens een SOTD voortdurend in beeld ook al is er al tijden niets meer aangevuld. Vorige week bleef ook zomaar het draadje over zakmessen staan. Dus onderaan de lijst ongelezen berichten blijven nu twee draadjes staan. Heeft iemand daar een verklaring voor? Of nog liever, een oplossing zodat ze weer verdwijnen?

In het forum overzicht klikken op alle forums als gelezen markeren. Heb het ook een enkele keer.
Laat je gaan, als je de verleiding niet kunt weerstaan.....
Of neem een vers mesje. Blog Reizen

PI56

Berichtdoor PI56 » 15 Jun 2017, 22:39

Jullie oplossing heeft gewerkt. Dank.
Pieter

De vreugde van de laagste prijs duurt maar even. De ergernis van de laagste kwaliteit is blijvend.

marco

Berichtdoor marco » 18 Jun 2017, 00:01

Huh? Vraag en aanbod is blijkbaar niet langer een optie in Tapatalk. Via de browser wel te zien. Lijp toch?Afbeelding
marco@shavingsociety:~$ cat /home/marco/badkamerkastje/scheergerei

Error - not enough space!

Tjebbe

Berichtdoor Tjebbe » 18 Jun 2017, 08:36

Ben je wel ingelogd?

marco

Berichtdoor marco » 18 Jun 2017, 09:17

Ja, want ik kon wel een reactie plaatsen in mijn eigen topic die ik terugvond bij abonnementen. Vreemd.
marco@shavingsociety:~$ cat /home/marco/badkamerkastje/scheergerei

Error - not enough space!

Hanskoning

Berichtdoor Hanskoning » 19 Jun 2017, 21:34

Last van de hitte want sinds lange tijd weer eens een error melding.
Error 500 - Internal Server Error

An error was encountered while processing your request. Typically this is a temporary condition. Please contact the web site owner for further assistance.
Some would say they never fear a thing, well I do.
And I'm afraid enough for both of us, for me and you.

kalerolf

Berichtdoor kalerolf » 20 Jun 2017, 09:18

Forum was vanmorgen even niet beschikbaar... (moesten de server even resetten denk. Duurde half uurtje)

Hanskoning

Berichtdoor Hanskoning » 21 Jun 2017, 21:05

Forum was een tijd niet benaderbaar en de foutmelding

General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

Too many connections [1040]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

Snuff

Berichtdoor Snuff » 21 Jun 2017, 21:10

inderdaad hier ook niet bereikbaar daarstraks
"Being weird is a wonderful thing"

Scheerlinks

Hanskoning

Berichtdoor Hanskoning » 22 Jun 2017, 20:53

Weer een tijdje niet bereikbaar en de melding opnieuw

General Error
SQL ERROR [ mysql4 ]

Too many connections [1040]

An sql error occurred while fetching this page. Please contact an administrator if this problem persists.

Ator razor

Berichtdoor Ator razor » 22 Jun 2017, 23:48

Niet bereikbaar .....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
Gert

Hanskoning

Berichtdoor Hanskoning » 23 Jun 2017, 08:38

Heeft het eigenlijk nog nut om dit soort foutmeldingen te plaatsen?? Anders gesteld pakt iemand dit nog op??
Het valt namelijk op dat de frequentie van het aantal foutmeldingen en de perioden dat het forum niet te bereiken is de laatste tijd toeneemt en dat het versturen van post weer steeds langer gaat duren.

ChrisVanMeer
Site Admin

Berichtdoor ChrisVanMeer » 23 Jun 2017, 08:41

Terechte vraag, Hans.
Ik kan er - vanuit mijn moderator-rol - geen antwoord op geven (beperkte rechten op alleen de voorkant van het forum).
Misschien één van de site-admins.
The Shaving Dutchman
Chris ~ Marum ~ Groningen

efsk

Berichtdoor efsk » 23 Jun 2017, 08:44

deze foutmeldingen interesseren me eerlijk gezegd niet zoveel, dat is een kwestie van een keer herladen en opgelost. Die extreme vertraging tussen het drukken op "Verstuur" en het terugkomen van de pagina daarentegen levert, ondanks dat ik de workaround gebruik, irritatie.

En van mij mogen de plaatjes in de volledige bewerker ook wel terug, die zijn ooit uitgezet om te zien of ze de oorzaak van de vertraging waren en aangetoond is dat dat niet het geval is.
Yeah.

Terug naar “Feedback”